Top meni

Vračilo izdelkov

ODSTOP OD POGODBE

Potrošnik (fizična oseba, ki pridobi blago izven svoje pridobitvene dejavnosti) ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh odstopi od te pogodbe. 

Odstopni rok poteče v 14 dneh od dne ko potrošnik pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik. 

Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje Comis d.o.o., Špeglova ulica 26, 3320 Velenje, elektronski naslov: info@zabavna.si o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti, telefaksu ali elektronski pošti). 

V ta namen lahko potrošnik neobvezno uporabi obrazec za vračilo izdelkov – obrazec za vračilo izdelkov

Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe. 

Učinki odstopa od pogodbe 

Če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja). 

Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov. Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga in dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej. 

Potrošnik blago vrne na naslov Comis d.o.o., p.p. 208, 1001 Ljubljana, brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva, na katerega je potrošnik obvestil podjetje o odstopu od pogodbe. Rok se upošteva, če potrošnik blago pošlje nazaj pred iztekom 14-dnevnega roka. 

Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik. 

Potrošnik odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja. 

KAM VRNETE IZDELEK?
Izdelek vrnite na naslov: Comis d.o.o., p.p. 208, 1001 Ljubljana

Paket mora biti brez odkupnine. 

Vračilo vplačanega zneska bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu pogodbe. 


KAKO VRNETE IZDELEK, ČE SE ODLOČITE ZA ODSTOP OD POGODBE?

Izdelki, kupljeni na daljavo, v zakonskem času za odstop od pogodbe niso namenjeni uporabi. Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek pogledate in če vam ne ustreza, ga vrnete – odstopite od nakupa.

Vrnjeno blago mora biti nepoškodovano, z vsemi etiketami, brez posledic uporabe (madeži, vonj, sledi pranja,…), v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen, če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi za to bil krivi vi, kot potrošnik.

Da bo vračilo izdelka potekalo hitro in brez zapletov, bodite pozorni na nekaj ključnih stvari:
– embalažo previdno odprite in je ne zavrzite, dokler niste prepričani, da je izdelek ustrezen in da ga boste obdržali;
– ustrezno velikost izdelkov preverite s pomerjanjem čez druga oblačila (ne na golo kožo);
– pri pomerjanju pazite da izdelka ne umažete, strgate ali kako drugače poškodujete.

Če je izdelek uničen, pokvarjen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi za to bil kriv kupec, pa je potrebno izdelek reklamirati.

Opozorilo!
Uporabljenih izdelkov, ki kažejo vidne znake uporabe (vonj, madeži, sledi pranja), nimajo etiket, niso v originalni embalaži, so raztrgani ali kako drugače poškodovani, ne bomo zamenjali ali vam vrnili kupnine.

POŠKODOVANA POŠILJKA/PAKET

Če ob prevzemu pošiljke opazite, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja je potrebno sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi (Pošta Slovenije). Paket nesete na najbljižjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da karkoli dodajate ali odstranjujete), poštni uslužbenec pa bo izpolnil zapisnik o poškodovani pošiljki. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

ZAMENJAVA IZDELKA

Če ste se odločili, da bi raje imeli kakšen drug izdelek iz naše ponudbe je postopek preprost. Izdelek, ki ga imate doma zapakirajte v paket in ga pošljite nazaj k nam. Priložite izpolnjen obrazec za vračilo, kjer napišete tudi, kateri drug izdelek želite.

Stroške poštnine vračila blaga krijete vi sami.

  • Če novi izdelek stane enako kot vrnjeni izdelek, vam ne bo potrebno doplačati nič, saj je dostava brezplačna.
  • Če novi izdelek stane več od vrnjenega izdelka, boste doplačali razliko v ceni.
  • Če novi izdelek stane manj od vrnjenega izdelka, pripišite še številko vašega tekočega računa (TRR) in vam bomo vrnili razliko. 

POŠKODAVAN IZDELEK

Vse izdelke pred pošiljanjem pregledamo in preverimo, da z njimi ni karkoli narobe. Ker nam lahko tudi kaj uide in kaj spregledamo, se vam za to že vnaprej opravičujemo. Tudi to se zgodi.

Če smo vam poslali izdelek, ki je poškodovan, ga bomo brezplačno zamenjali.

Reklamacije sprejemamo v pisni obliki na elektronski naslov reklamacije@zabavna.si. Napišite kaj je z izdelkom narobe in da bi ga radi vrnili. Dogovorili se bomo o postopku vračanja izdelka na naše stroške in se potrudili, da boste čimprej dobili brezhiben izdelek. Na tem mestu se seveda lahko odločite tudi za vračilo denarja namesto novega izdelka, kar bomo spoštovali, in vam denar vrnili takoj, ko prejmemo izdelek nazaj.

STVARNA NAPAKA

V primeru stvarne napake na blagu lahko potrošniki svoje pravice uveljavljajo v skladu z določbami ZVPot ki veljajo za stvarne napake.

POMEMBNE INFORMACIJE

Naslov za vračilo izdelkov je: Comis d.o.o., p.p. 208, 1001 Ljubljana

OBRAZEC ZA VRAČILO: Obrazec za vračilo izdelkov (odpre se .pdf dokument).

Vrnjenim izdelkom je potrebno priložiti tudi kopijo računa.

Izdelke za vračilo je potrebno zapakirati v varno embalažo, tako da se izdelki med transportom ne poškodujejo. Lahko uporabite tudi originalno embalažo, v kateri ste izdelke prejeli. Priporočamo, da izdelke pošljete preko dostavne službe, ki omogoča sledenje pošiljk.

Stroške pošiljanja krije pošiljatelj sam, razen, če se kupec in ponudnik vnaprej drugače dogovorita. Pošiljk z odkupnino ne bomo sprejeli.

Za dodatne informacije nas pokličite na telefon 051 225 181 ali nam pišite po elektronski pošti info@zabavna.si

Modni dodatki, šali, rute, nogavice, dokolenke, legice, kopalke, pareo, torbice, denarnice, tunike, bluze, poletne obleke. Vse in še več samo na zabavna.si. Brezplačna dostava za vsa naročila!