Top meni

Pogosta vprašanja

Pripravili smo vam nekaj odgovorov na najbolj pogosta vprašanja, ki se vam zastavljajo v postopku nakupa.

Pogosta vprasanja in odgovori

ČE NAROČIM DANES, KDAJ PREJMEM NAROČENE IZDELKE?

Če oddate naročilo do 14.ure, boste izdelke prejeli že naslednji dan. Če naročite v petek, pa boste izdeleke prejeli ali v soboto ali pa v ponedeljek, odvisno od urnika dostave vaše pošte.

LAHKO DOBIM ORIGINALNI RAČUN NA PODJETJE?

Seveda. V podatke na blagajni vpišite še naziv podjetja in davčno številko.

ALI LAHKO NAROČILO ODDAM TUDI KAKO DRUGAČE, KOT PREKO SPLETNE TRGOVINE?

Naročite lahko tudi po elektronski pošti info@zabavna.si. Napišite katere izdeleke želite, njihove količine in pripišite svoje podatke za dostavo. Napišite tudi kako želite plačati. Nepopolne zahtevke za naročila po elektronski pošti bomo žal morali zavrniti. 

Lahko pa naročilo oddate tudi po telefonu 051 228 151 (vsak dan, med 9. in 17. uro). Če se ne oglasimo, pošljite elektronsko sporočilo.

ALI LAHKO NAKUP OPRAVIM BREZ REGISTRACIJE?

DA. Nakup lahko opravite tudi brez registracije. Na blagajni, preprosto izpolnite polja z vašimi podatki za dostavo, izberite način plačila in potrdite nakup.

ZAKAJ SE JE DOBRO REGISTRIRATI?

Kot registriran uporabnik imate pregled nad svojimi naročili, v svojem profilu lahko preverite tudi status tekočega naročila prav tako pa lahko urejate in spreminjate tudi svoje osebne podatke.

KAKO SE REGISTRIRAM?

Začetek registracije začnete s klikom na gumb “Moj račun” v zgornjem levem meniju ali pa začnete z nakupom in se registrirate med postopkom oddaje naročila. Na blagajni kliknete na besedilo “Ste že registirani? Kliknite tukaj za prijavo.” Odprl se vam bo obrazec za registracijo oziroma prijavo.

Med registracijo vnesite resničen elektronski naslov, saj vam bomo tja poslali navodila za aktivacijo računa, prav tako vas bomo preko tega elektronskega naslova obveščali o stanju naročila. Na tej točki določite tudi uporabniško ime (ki je lahko vaš elektronski naslov) in geslo s katerim boste dostopali do vašega profila.

ALI SE LAHKO PRIJAVIM Z UPORABO RAČUNA IZ SOCIALNEGA OMREŽJA?

DA. Nakup lahko opravite tudi tako, da se prijavite z računom iz vašega socialnega omrežja. Podatki se bodo samodejno prenesli, vi pa boste izpolnili le manjkajoče podatke.

Povežete se lahko z računom Facebooka, Twitterja ali Google+.

KAKO PRIDEM DO PONUDBE OZIROMA PREDRAČUNA?

Če želite pisno ponudbo oziroma predračun, oddajte naročilo in izberite plačilo z bančnim nakazilom. Naknadno nam pošljite elektronsko sporočilo na info@zabavna.si, da želite pisno ponudbo oziroma predračun za naročene izdelke. Poslali vam ga bomo v najkrajšem možnem času.

Lahko pa pošljete samo elektronsko sporočilo na info@zabavna.si, napišete kaj bi želeli in v kakšnih količinah. Ne pozabite pripisati vaših podatkov oziroma podatkov od podjetja.

Ponudba oziroma predračun je informativne narave in velja 4 dni. Če v tem času ne prejmemo vašega plačila, bomo smatrali, da nakupa ne boste opravili in vam zaloge za izdelke na predračunu (ponudbi) ne moremo zagotoviti.

KAKO VEM, ČE JE IZDELEK NA ZALOGI?

Vsi izdelki v ponudbi so na zalogi. V kolikor izdelka ni na zalogi je to označeno in izdelka ne morete kupiti. 

Ker se tudi najboljšim dogajajo napake, je možno, da naročenega izdelka nimamo na zalogi, kljub temu, da je na strani izdelka označeno drugače. V tem primeru vas bomo hitro obvestili o nastali situaciji in skupaj bomo prišli do najboljše rešitve.

RAD BI NAROČIL VEČ ENAKIH IZDELKOV, AMPAK LAHKO V KOŠARICO DODAM SAMO ENEGA?

To pomeni, da je na zalogi samo še en izdelek, zato vam sistem ne pusti naročiti večje količine.

KAKŠNI SO NAČINI PLAČILA?

V spletni trgovini zabavna.si lahko plačate na naslednje načine:

  • plačilo z nakazilom na račun ponudnika (Comis d.o.o.) po prejetem predračunu;
  • plačilo s storitvijo PayPal.

Več o načinih plačila in pogojih si preberite v razdelku Plačilo.

ZAKAJ NE MOREM PLAČATI OB PREVZEMU PAKETA?

S 1.1.2016 se je spremenila zakonodaja za gotovinska plačila. Plačilo poštarju ob prevzemu paketa se smatra kot gotovinsko plačilo in ker naše podjetje z gotovino ne posluje, tudi plačilo ob prevzemu ni več mogoče.

KAKŠNI SO STROŠKI DOSTAVE?

Stroški dostave so BREZPLAČNI za vse nakupe. Vse podrobnosti o dostavi si lahko preberete v razdelku Dostava.

KATERA DOSTAVNA SLUŽBA DOSTAVLJA PAKETE?

Za nas dostavlja Pošta Slovenije d.d..

KDAJ BOM PREJEL NAROČENE IZDELKE?

Če so izdelki na zalogi in jih naročite do 14. ure, bodo pri vas že (predvidoma) naslednji delovni dan in najkasneje v treh delovnih dneh. Ko bo naročilo zaključeno in poslano, boste prejeli sporočilo po elektronski pošti.

ALI LAHKO DOSTAVO NAROČIM NA DRUG NASLOV?

Dostavo lahko naročite tudi na drug naslov, naprimer v službo. V tem primeru poštar izroči paket pooblaščeni osebi za sprejem poštnih pošiljk v podjetju.

ALI LAHKO OSEBNO PREVZAMEM NAROČENE IZDELKE?

NE. Osebni prevzem na sedežu podjetja ni možen.

ČE NAROČIM IZDELKE V PETEK, ALI JE MOŽNO, DA BODO V SOBOTO PRI MENI?

Seveda je možno 🙂 Ob sobotah nekatere pošte ne dostavljajo paketov in pošiljk, zato se je najbolje pozanimati pri vaši pošti glede sobotne dostave. Tudi če poštarji ne dostavljajo, je še vedno mogoče naročiti pošiljko poštno ležeče in jo v soboto sami prevzamete na pošti. Skratka najbolje je, da nas pokličete ali pošljete e-pošto na info@zabavna.si in skupaj bomo našli ugodno rešitev!

KJE SO NAVEDENI SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA VAŠE TRGOVINE?

Pogoje poslovanja najdete v razdelku Pogoji poslovanja ali pa kliknite tukaj – Pogoji poslovanja zabavna.si

KJE JE OBRAZEC ZA VRAČILO IZDELKOV?

Obrazec za naročilo izdelkov pošljemo zraven vsake pošiljke. Lahko pa si ga prenesete tukaj: Obrazec za vračilo izdelkov. Izpolnjenega pošljite skupaj z vrnjenimi izdelki ali nam ga posredujte po elektronski pošti.

KAKO ODSTOPIM OD POGODBE, KAKŠNE SO MOJE DOLŽNOSTI IN PRAVICE?

Potrošnik ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh odstopi od te pogodbe. Odstopni rok poteče v 14 dneh od dne ko potrošnik pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik.

Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje Comis d.o.o., Špeglova ulica 26, 3320 Velenje, elektronski naslov: info@zabavna.si o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti, telefaksu ali elektronski pošti).

Več o odstopu od pogodbe, preberite tukaj: Vračilo izdelkov

NA KATERI NASLOV NAJ VRNEM IZDELKE?

Naslov za vračilo izdelkov je: Comis d.o.o., p.p.208, 1001 Ljubljana

Več o vračilu izdelkov si preberite v razdelku Vračilo izdelkov.

Če ne najdete odgovora na vaše vprašanje nam pišite na e-naslov info@zabavna.si, nas pokličite na telefonsko številko 051 225 181 (vsak delavnik med 9. in 17. uro) ali pa nas kontaktirajte na katerem izmed socialnih omrežij.

Modni dodatki, šali, rute, nogavice, dokolenke, legice, kopalke, pareo, torbice, denarnice, tunike, bluze, poletne obleke. Vse in še več samo na zabavna.si. Brezplačna dostava za vsa naročila!